Säsongskort:
Sittplatskort
Pris: 1 645kr - 3 445kr
Medlemmar har 100 kr rabatt
Familjeläktaren
Pris vuxen: fr. 1 945kr
Pris barn: fr. 195kr

Medlemmar har 100 kr rabatt
Hemma stå
Pris: 750 kr
Gäller under begränsad tidsperiod.
Företagskort
Säljs tillsammans med sponsoravtal, kontakta marknadsavdelningen
Östra nätverket
Pris: fr. 4 250kr
Kontakta marknadsavdelningen för mer information

7 bra anledningar

  • Din egen sittplats hela säsongen
  • Två kompisbiljetter att använda till kategori 2-matcher (endast köp på webben)
  • Exklusiv spelarträff inför säsongen
  • Rabatt i shopen på Guldfågeln Arena
  • Möjlighet att boka bord i restaurangen på lördag- & söndagsmatcher
  • Möjlighet att delbetala ditt säsongskort (endast vid köp på webben)
  • Ett köp av säsongskort är en viktig lojalitetshandling gentemot Kalmar FF

FAQ - vanliga frågor

  • Hur ändrar jag min säsongskortsreservation? Vill du lägga till eller ta bort ett säsongskort eller ändra biljettyp tar du kontakt med oss på Kalmar FF så hjälper vi dig. Tänkt på att detta behöver göras innan du betalar ditt säsongskort. Om du vill lägga till en plats som ska tillhöra någon annan behöver vi uppgifter av dig för att kunna hjälpa till, ha detta nära till hands när du kontaktar oss.

    Namn, adress, postnummer, ort, telefonnummer och e-post
  • Jag vill byta plats? Vill du byta plats på ditt säsongskort tar du kontakt med oss på Kalmar FF. Det spelar ingen roll om säsongskortet ligger på reservation eller om det är betalat men bytet måste ske innan 28 februari 2017. På vissa sektioner är det mycket bokat och vi kan endast hjälpa till  med ett byte om det finns platser lediga dit du vill flytta. Vi har inte möjlighet att bevaka platser som eventuellt inte hämtas ut, men vi gör alltid vårt bästa för att hjälpa dig.
  • Hur och när får jag mitt kort? Säsongskort som är köpta innan 28 februari skickas ut i ett centralt utskick hem till dig i mitten av mars, i god tid före första hemma matchen. Säsongskort som köps från 1 mars och framåt skickas ut i samband med första hemmamatchen.
  • Kan någon annan använda mitt kort? Våra säsongskort är inte personliga. Du kan låna ut ditt kort men tänk på att biljettypen måste gälla för den personen du lånar ut till, t.ex. har du ett säsongskort för barn så kan inte en vuxen gå in på det säsongskortet.
  • Jag kan inte närvara på en match? Skicka din biljett vidare för den specifika matchen, till någon som kan gå. Biljetten levereras som en PDF till personens e-post. Då skicka vidare funktionen på en match är utnyttjad är säsongskortet avaktiverat på just den matchen, d.v.s. säsongskortet nekas tillträde i entrén,  så skulle du mot förmodan ändra dig och själv vilja gå på matchen så måste du gå in på den biljetten du skickade vidare. För att komma åt denna tjänst gå in på sidan kalmarff.ebiljett.nu. Tryck på Konto och Logga in. Klicka på ”Mina säsongskort” följt.
  • Vilka betalningssätt finns? På internet: Kredit- och betalkort, Presentkort, Internetbank, Faktura och Delbetalning

    På kansliet: Kredit- och betalkort, Kontant, Presentkort, Faktura
  • Hur byter jag personuppgifter? Gå in på sidan kalmarff.ebiljett.nu. Tryck på Konto och Logga in. Välj Ändra uppgifter och Spara.
    Alternativt kontaktar du Kalmar FF.
  • Vad ingår i mitt säsongskort? Din egen sitt/ståplats hela säsongen till Kalmar FF:s hemmamatcher i Allsvenskan
    Träningsmatcher och Svenska-Cupen matcher som spelas på Gasten. Inte de som spelas på Guldfågeln Arena!
    Två kompisbiljetter som bonus att använda under säsongen 2017 på våra kategori 2 matcher (hämtas ut på webben. Gäller Halmstad, AFC United, Sirius, Häcken, Jönköping, Sundsvall, Örebro, Östersund)
    Exklusiv spelarträff inför säsongen
    20 % rabatt på souvenirer i shopen på Guldfågeln Arena
    Möjlighet att boka bord i restaurangen på lördag- & söndagsmatcher
    Skicka din säsongskortsplats vidare om du inte kan gå på matchen (görs på webben)
    Hjälp med platsbyte – om du vill gå på matchen med någon som inte har säsongskort (kontakta oss senast dagen före match)


Kontakt
Öppet- och telefontider: Mån-fre kl. 12.30–16.00
Telefon: 0480-444430
E-post: nettan@kalmarff.se