Tips-SM

3 februari, 2011 |

Nu är det dags för årets upplaga av Tips-SM

Svenska Spel arrangerar varje år Tips-SM och nu är det dags att gå med i årets upplaga. I år finns det även med ett lag komponerat av spelare från Kalmar FF som lämnar experttips till dig.  

Nu är det dags för årets upplaga av Tips-SM

Svenska Spel arrangerar varje år Tips-SM och nu är det dags att gå med i årets upplaga. I år finns det även med ett lag komponerat av spelare från Kalmar FF som lämnar experttips till dig.  

Så funkar Tips-SM!
• Tävlingen pågår i sex tipsomgångar, 1 februari–12 mars (vecka 5–10) 2011.
• Du tävlar med ett 64-raders system (6 halvgarderingar) på Stryktipset varje vecka i 6 veckor
• Dina fem bästa omgångar räknas.
• De 13 bästa tipparna räknat på fem av sex omgångar går vidare till ett slutspel.
• Du kan vara med i tävlingen genom att lämna in ditt system hos Svenska Spels ombud, på svenskaspel.se eller i din mobil. Hos ditt ombud måste du registrera dina spel med Spelkortet.
• Varje vecka kan du följa ditt och Kalmar FF:s resultat via vår spelbutik där du också lämnar in dina spel och då samtidigt stödjer Kalmar FF.

Priser, individuellt:
1:a: 200 000 kr, resa, hotell och biljett till Champions League-finalen i London (värde ca 30 000 kr).
2:a: 100 000 kr, resa, hotell och biljett till Champions League-finalen i London (värde ca 30 000 kr).
3:e: 50 000 kr, resa, hotell och biljett till Champions League-finalen i London (värde ca 30 000 kr).
4:e–5:e: Resa, hotell och biljett till Champions League- finalen i London (värde ca 30 000 kr).  

Priser, lag:
1:a: Resa, hotell och biljetter till Champions League-finalen i London för hela laget (värde ca 150 000 kr)
2:a: Presentkort på sportresor (värde 10 000 kr/person).
3:e: Presentkort på sportresor (värde 5 000 kr/person).
4:e: EM-kvalbiljetter till en av Sveriges hemmamatcher (värde ca 500 kr/st).

Annons
Integritetsöversikt

Den här webbplatsen använder cookies för att ge dig bästa möjliga användarupplevelse. Cookie-information lagras i din webbläsare och utför funktioner som att känna igen dig när du återvänder till vår webbplats och hjälpa vårt team att förstå vilka delar av webbplatsen du tycker är mest intressanta och användbara.