Kalmar FF söker en matchdagstekniker till vår biljettförsäljning vid hemmamatcher på Guldfågeln Arena.
Vi söker dig som är tekniskt intresserad, kan hantera en iPad och utföra enklare former av felsökning. Du bör ha grundläggande kunskap om vad nätverk och IP-adresser är.
Då biljettförsäljningen kan vara ett hektiskt område innan match, måste du kunna behålla lugnet vid stressade situationer och kunna lägga fokus på det som är relevant.
Det är ett plus om du har koll på kortläsare och kvittoskrivare sedan tidigare men är inget krav.
Arbetsbeskrivning
Du kommer agera teknisk support åt personalen i biljettkassorna.
Snabbt lösa problem som uppstår i samband med biljettförsäljningen, t.ex. starta om enheter, koppla i kablar som åkt ur eller kontrollera nätverksförbindelse.
Uppdraget startar ca 2,5 timmar innan matchstart och avslutas ca 5 minuter efter matchen startat.
Vid intresse kan man även finnas kvar som resurs för andra tekniska problem som kan uppstå i samband med matchevenemanget.
Kontakta Niclas Hedfors via mejl på hedfors@kalmarff.se om du är intresserad.