The Stadium Buisness Award 2012

15 maj, 2012 |

Kalmar FF är nominerade till prestigefullt pris

I kväll hållas den årliga galan för The Stadium Buisness Award. Årets gala äger rum i Turin och går av stapeln 19:30 då årets pristagare kommer att utses. Kalmar FF är nominerade i kategorin Sponsorship, Sales & Marketing Award.

Kalmar FF är nominerade till prestigefullt pris

I kväll hållas den årliga galan för The Stadium Buisness Award. Årets gala äger rum i Turin och går av stapeln 19:30 då årets pristagare kommer att utses. Kalmar FF är nominerade i kategorin Sponsorship, Sales & Marketing Award.

Följande är nominerade i samma kategori som Kalmar FF:
The Philadelphia Union for its Loyalty Reward Program , USA
Manchester United Football Club for Matchday VIP Marketing Campaign, UK
Brighton & Hove Albion FC for 1901 Club Sales and Marketing Campaign, UK
Marketing Team at Kalmar Football Club, for its New Stadium Opening Strategy, Sweden
MLS for the National Sales Center, USA

I fjol vanns tävlingen av Manchester City så Kalmar FF:s klubbchef Svante Samuelsson är naturligtvis nöjd med nomineringen,
– Vi är naturligtvis väldigt stolta över att i stor konkurrens vara nominerade tillsammans stora klubbar i England och USA. Det är kvitto på att vi arbetar professionellt med vår marknadsföring och kundvård, både gällande Kalmar FF och Guldfågeln Arena som evenemang- och mötesplats, säger Svante Samuelsson.

Mer om Kalmar FF:s nominering kan du läsa här.

Annons